Heuréka fb

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem

Garance vrácení zboží

Garance vrácení zboží do 3 mesíců od zakoupení

 

garance

Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Garance vrácení zboží do 3 měsíců“, kdy na jedné straně je společnost F-communication s.r.o., IČ 27935736, DIČ CZ27935736, se sídlem Husovo náměstí 147, 341 01 Horažďovice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C vložka 22289 jako poskytovatel (dále jen „poskytovatel“) a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.

Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení zboží bez udání důvodu do 3 měsíců od koupě, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá ve lhůtě stanovené níže.

Podmínky pro vrácení zboží

Poskytovatel umožňuje objednateli vrácení zakoupeného zboží bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:

  • Objednatel uzavře kupní smlouvu pomocí prostředků komunikace na dálku (v našem internetovém obchodě).
  • Objednatel uplatní vrácení zboží nejpozději 90. den od koupě zboží, a to osobně na jedné z poboček poskytovatele, v rámci řádné otevírací doby nebo použitím prostředků komunikace na dálku (prostřednictvím internetu, telefonu apod.).
  • Objednatel nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se vrácení týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat.
  • Objednatel prokáže nárok na výměnu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek.
  • Objednatel předloží poskytovateli výrobek ve stavu „dobré“ (viz definice níže) a musí být nepoužité s neporušeným obalem.

Definice stavů zboží, jehož se vrácení do 3 měsiců týká:

Dobrý stav

  • Výrobek a případný dárek má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním (zejm. kabely, stojan, dálkové ovládání, manuál v českém/slovenském jazyce, ovladače/firmware/SW, poskytnuté dárky atd.).
  • Výrobek a případný dárek nenese známky užívání.
  • Výrobek a případný dárek je včetně obalového materiálu, který nese známky běžného rozbalení zboží.
  • Výrobky a případný dárek určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.

Špatný stav

  • Výrobek a případný dárek nese známky užívání.
  • Výrobek a případný dárek je nekompletní.
  • Výrobek a případný dárek je nadměrně opotřebován a/nebo má poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu.
  • Výrobek a případný dárek neobsahuje spotřební materiál v plné kapacitě.

Poškozené zboží

  • Výrobek a případný dárek je poškozen a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu.
  • Výrobek a případný dárek je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat.

V případě, že objednatel splní podmínky, za kterých může vrácení zboží využít, bude mu vrácena cena výrobku v plné výši. V případě, že objednatel požádá o vrácení výrobku ve špatném nebo poškozeném stavu, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží za sníženou cenu, případně za 0,- Kč a převzetí zboží do ekologické likvidace.

V případě, že zákazník odmítne ponížení částky z důvodu neodpovídajícího stavu zboží, bude zboží zasláno zpět s naúčtovaným přepravným ve výši 145,- Kč.

Servis mobilních telefonů

Zajišťujeme komletní servis mobilních telefonů i tabletů. Opravy mobilů a tabletů provádíme na profesionální úrovni od mechanických poškození po softwarové závady.

V dnešní době je nejvíce prováděný servis u mobilních telefonů stejně jako u tabletů výměna LCD displeje nebo dotykové plochy pokud ji výrobce dodává. Mezi časté poruchy patří zpomalení rychlosti chodu operačního systému v mobilních telefonech. Zpomalení většinou způsobí velké množtví stažených aplikací do mobilu s OS Symbian, Android nebo Windows Phone.

Kromě těchto oprav nabízíme i čištěni mobilu po vytopení kapalinou.

Odblokování telefonu

Mobilní operátoři dříve prodávali mobily jen na své SIM karty. V případě, že máte svůj mobil také takto blokovaný.. Kromě tohoto typu odblokování mobilů nabízíme i odblokování kódu telefonu.

Mimo odblokování telefonů zajišťujeme i další služby týkající se softwaru mobilu. U vašeho telefonu vyřešíme mnohé softwarové problémy a zajistíme zálohování telefonu na CD, obnovu zálohy i přehrání firmwaru.

Provádíme tyto servisní práce

  • výměna krytů
  • výměna integrovaných baterií
  • výměna LCD
  • přehrání SW
  • záloha a kopírování kontaktů
  • čištění kapalinou zasažených přístrojů
  • čištění od nečistot jako je prach

Orientační ceny servisních prací

Výměna LCD 200 - 800 Kč
Odblokování telefonu (záleží na modelu) 200 - 500 Kč
Přehrání SW 250 - 500 Kč

Diagnostika závady

Záloha dat

200 Kč

Konzultace a odborné rady při nastavení nového i staršího mobilního telefonu s OS Android, Windows Phone, iOS, Mozilla a Symbian.

Autorizované servisy

A B C D E G H J L M N O P S V X Z
Výrobce Adresa servisu Kontakt
Accent / Archos F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Acer Acer servisní centrum
Tuřanka 100
627 00 Brno – Slatina
Tel.: 531 027 777
E-mail: service_brno@acer-euro.com

Zadání reklamace přes web na adrese:
www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Alcatel BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Aligator ADART COMPUTERS s.r.o.
Sokolovská 161
18000 Praha 8
Tel.: 284 810 264
E-mail: reklamace@adart.cz
Allview C.P.A. Czech s.r.o.
U Panasonicu 376
530 06 Pardubice – Svítkov
Tel.: 466 734 112
Email: servis@cpa.cz
Apple VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 511


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Asus Asus Czech s.r.o. Tel.: 596 766 888
E-mail: reklamace@asus.com.tw

Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
https://rma.asus-europe.eu/cz
BlackBerry F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Caterpillar VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 801


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Coolpad VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 111


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese http://services.vspdata.cz/new/
CPA / myphone
C.P.A. Czech s.r.o.
U Panasonicu 376
530 06 Pardubice - Svítkov
Tel.: 466 734 112
Email: servis@cpa.cz
Cube / Cube1 Satomar, s.r.o.
Sušilovo nám. 23
areál ZWT, druhé patro
683 01 Rousínov
Tel.: 725 325 271
e-mail: reklamace@satomar.cz
Cubot Satomar, s.r.o.
Sušilovo nám. 23
areál ZWT, druhé patro
683 01 Rousínov
Tel.: 725 325 271
e-mail: reklamace@satomar.cz
Doogee F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Doro F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
E-pad / EUROCASE
F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Emporia C.P.A. Czech s.r.o.
U Panasonicu 376
530 06 Pardubice - Svítkov
Tel.: 466 734 112
Email: servis@cpa.cz
eSTAR VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
Tel.: 381 489 111


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Evolveo VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 111


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Gigabyte / Gsmart
VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 583

Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
GoClever GoClever servis
Náměstí Svobody 71
675 31 Jemnic
Tel.: 546 606 021
web: www.gocleverservis.cz

Zadání reklamace včetně objednání bezplatného svozu přes web na adrese:
www.gocleverservis.cz
Honor BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
HP VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 301


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
HTC VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 801


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Huawei BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Hyundai BPS Mobil, s.r.o.
V Hlinkách 11a
779 00 Olomouc
Tel.: 608 883 081
Email: info@bpsmobil.cz
Jablocom Jablocom s.r.o.
V Nivách 12
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel.: 483 559 740
Jablotron Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel.: 483 559 881
Leagoo db distribution s.r.o.
Pražská 777
252 64 Velké Přílepy
Adresu pro zaslání a reklamační protokol k vyplnění najdete na stránkách www.leagoo.cz/jak-reklamovat
Lenovo mobile ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de
LG REALTIME TECHNOLOGIES, s.r.o.
MC HUB LG,

Dolní Roveň 288
533 71 Dolní Roveň
Email: lg.hub@realtimetec.cz
Tel.: 464 600 830

Svoz reklamace lze zajistit přes email (zaslat model telefonu a IMEI) k reklamaci je potřeba přiložit reklamační protokol s jasně identifikovanou závadou.
MaxCom ESC sk s.r.o.
Skandinávska 2
619 00 Brno
Česká republika
Možno objednat svoz do servisu na adrese: http://esc.sk/sk/kontakt
Microsoft ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de
Nokia ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de


POZOR !
Mobilní telefony Nokia 103, 105, 106, 107, 130, 215, 222, 230, 230 DualSim se nezasílají na autorizovaný servis!
Cena telefonů je natolik nízká, že se oprava nevyplatí, a proto se reklamace řeší u prodejce. Při uznané reklamaci je provedena výměna za nový kus.

Reklamace výše uvedených telefonů zasílejte na naši adresu:

F-mobil.cz s.r.o.
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice

Nubia VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 801


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Oukitel Satomar, s.r.o.
Sušilovo nám. 23
areál ZWT, druhé patro
683 01 Rousínov
Tel.: 725 325 271
e-mail: reklamace@satomar.cz
Prestigio F-mobil.cz s.r.o
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Samsung BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Sony ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de
STK F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Vodafone BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Xiaomi F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Zopo F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
ZTE BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz

Jak reklamovat

Rádi bychom Vám nabídli tipy, jak snadno a rychle projít procesem reklamace zboží.

Druh zboží

Zboží řadíme do dvou kategorií a to veškeré příslušenství a mobilní telefony s tablety.

Mobilní telefony a tablety:

1) Pro rychlejší vyřízení reklamace, můžete odeslat Váš mobilní telefon s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky) přímo na autorizovaný servis.

2) Reklamaci můžete také zaslat k nám na reklamační oddělení s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky), kde reklamaci zpracujeme a odešleme mobilní telefon na autorizovaný servis za Vás.

Reklamace příslušenství, které bylo součástí balení u mobilního telefonu nebo u tabletu, je nutné zaslat na naší adresu vč. mobilního telefonu či tabletu. Autorizovaný servis zjišťuje, zda není příčinou vady i mobilní telefon, kde může docházet ke ztratu či jinému problému.

 

Samotné příslušenství:

Reklamaci veškerého příslušenství zakoupené samostatně (baterie, sluchátka, kryty, obaly a další příslušenství, které nebylo součástí balení mobilního telefonu nebo tabletu) odešlete s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky) na naše reklamační oddělení.

Důležité informace

Zboží před odesláním na reklamaci vždy očistěte. Pokud reklamované zboží nebude čisté, může být naúčtován poplatek za očištění až do výše 100Kč nebo bude zboží vráceno zpět bez reklamace.

K reklamovanému zboží vždy přikládejte vyplněný reklamační protokol, který najdete na konci stránky, a fakturu, kterou jste od nás dostali na email.

Na reklamaci zasílejte samotné zařízení bez SIM karty a příslušenství, které není předmětem reklamace.

Autorizovaný servis neručí za zachování uživatelských dat, individuálních nastavení zákazníka a vyhrazuje si právo vrátit přístroj v původním továrním nastavení.

Reklamační adresy

Seznam s adresou a kontakty na servisy najdete po kliknutí na autorizované servisy.

Naše adresa:

Reklamační oddělení
F-communication s.r.o
Husovo náměstí 147
Horažďovice
341 01

Kontakt

Soubory ke stažení

Doprava a platba

Naše kamenné prodejny F-mobil

Na níže uvedených prodejnách zajišťujeme servis mobilních telefonů. Více informací o servisech a cenách najdete na stránce servis mobilů.

Prodejny F-mobil Bankovní převod Při převzetí Doba dodání
Horažďovice (sídlo)
E-Shop expedice a výdejní místo
29 Kč 29 Kč 1-2 pracovní dny
Plzeň - OC Olympia
Výdejní místo pro E-Shop
29 Kč 29 Kč 1-4 pracovní dny
Olomouc - Galerie Šantovka
Výdejní místo pro E-Shop
29 Kč 29 Kč 2-4 pracovní dny
Teplice - Galerie Teplice
Výdejní místo pro E-Shop
29 Kč 29 Kč 2-4 pracovní dny
Praha - Novodvorská Plaza
Výdejní místo pro E-Shop
29 Kč 29 Kč 2-4 pracovní dny
Praha - Europark
Výdejní místo pro E-Shop
29 Kč 29 Kč 2-4 pracovní dny

Při objednávce nad 500 Kč je osobní odběr vždy zdarma.

Otevírací dobu našich prodejen najdete na stánce Kontakt.

 

Česká pošta Česká pošta

Všem adresátům můžeme balík o hmotnosti až 50 kg předat pěkně z ruky do ruky i v těch nejodlehlejších koutech naší krásné země.

Způsob dopravy Bankovní převod Dobírka Doba dodání
Česká pošta - Doporučená zásilka
(hodnota max. 500Kč)
89 Kč 125 Kč 2-4 dny od odeslání
Česká pošta - Balík do ruky 109 Kč 145 Kč 2-3 dny od odeslání
Česká pošta - Balík na poštu 109 Kč 149 Kč 2-3 dny od odeslání
Česká pošta - EMS dodání v sobotu
213 Kč 249 Kč do druhého dne od odeslání

V případě že nebudete k zastižení na zadané adrese, uloží se balík na nejbližší pobočce České pošty. Ve schránce pak najdete oznámení o uložení balíku na poště a máte 7 dní, abyste si ho vyzvedli. Pokud se tak nestane, vrací se zásilka zpátky do našeho skladu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace