Heuréka fb

Pomůžete nám se zlepšit? Vyplnění krátkého dotazníku vám zabere maximálně 2 minuty. Moc děkujeme!

Přihlášení a registrace

Přihlášení Facebookem

Přihlásit se Facebookem

Autorizované servisy

A B C D E G H J L M N O P S V X Z
Výrobce Adresa servisu Kontakt
Accent / Archos F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Acer Acer servisní centrum
Tuřanka 100
627 00 Brno – Slatina
Tel.: 531 027 777
E-mail: service_brno@acer-euro.com

Zadání reklamace přes web na adrese:
www.acer.cz/ac/cs/CZ/content/service-center
Alcatel BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Aligator ADART COMPUTERS s.r.o.
Sokolovská 161
18000 Praha 8
Tel.: 284 810 264
E-mail: reklamace@adart.cz
Allview C.P.A. Czech s.r.o.
U Panasonicu 376
530 06 Pardubice – Svítkov
Tel.: 466 734 112
Email: servis@cpa.cz
Apple VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 511


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Asus Asus Czech s.r.o. Tel.: 596 766 888
E-mail: reklamace@asus.com.tw

Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
https://rma.asus-europe.eu/cz
BlackBerry F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Caterpillar VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 801


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Coolpad VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 111


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese http://services.vspdata.cz/new/
CPA / myphone
C.P.A. Czech s.r.o.
U Panasonicu 376
530 06 Pardubice - Svítkov
Tel.: 466 734 112
Email: servis@cpa.cz
Cube / Cube1 Satomar, s.r.o.
Sušilovo nám. 23
areál ZWT, druhé patro
683 01 Rousínov
Tel.: 725 325 271
e-mail: reklamace@satomar.cz
Cubot Satomar, s.r.o.
Sušilovo nám. 23
areál ZWT, druhé patro
683 01 Rousínov
Tel.: 725 325 271
e-mail: reklamace@satomar.cz
Doogee F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Doro F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
E-pad / EUROCASE
F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Emporia C.P.A. Czech s.r.o.
U Panasonicu 376
530 06 Pardubice - Svítkov
Tel.: 466 734 112
Email: servis@cpa.cz
eSTAR VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Česká republika
Tel.: 381 489 111


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Evolveo VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 111


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Gigabyte / Gsmart
VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 583

Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
GoClever GoClever servis
Náměstí Svobody 71
675 31 Jemnic
Tel.: 546 606 021
web: www.gocleverservis.cz

Zadání reklamace včetně objednání bezplatného svozu přes web na adrese:
www.gocleverservis.cz
Honor BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
HP VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II

Tel.: 381 489 301


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
HTC VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 801


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Huawei BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Hyundai BPS Mobil, s.r.o.
V Hlinkách 11a
779 00 Olomouc
Tel.: 608 883 081
Email: info@bpsmobil.cz
Jablocom Jablocom s.r.o.
V Nivách 12
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel.: 483 559 740
Jablotron Jablotron s.r.o.
Pod Skalkou 33
466 01 Jablonec nad Nisou
Tel.: 483 559 881
Leagoo db distribution s.r.o.
Pražská 777
252 64 Velké Přílepy
Adresu pro zaslání a reklamační protokol k vyplnění najdete na stránkách www.leagoo.cz/jak-reklamovat
Lenovo mobile ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de
LG REALTIME TECHNOLOGIES, s.r.o.
MC HUB LG,

Dolní Roveň 288
533 71 Dolní Roveň
Email: lg.hub@realtimetec.cz
Tel.: 464 600 830

Svoz reklamace lze zajistit přes email (zaslat model telefonu a IMEI) k reklamaci je potřeba přiložit reklamační protokol s jasně identifikovanou závadou.
MaxCom ESC sk s.r.o.
Skandinávska 2
619 00 Brno
Česká republika
Možno objednat svoz do servisu na adrese: http://esc.sk/sk/kontakt
Microsoft ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de
Nokia ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de


POZOR !
Mobilní telefony Nokia 103, 105, 106, 107, 130, 215, 222, 230, 230 DualSim se nezasílají na autorizovaný servis!
Cena telefonů je natolik nízká, že se oprava nevyplatí, a proto se reklamace řeší u prodejce. Při uznané reklamaci je provedena výměna za nový kus.

Reklamace výše uvedených telefonů zasílejte na naši adresu:

F-mobil.cz s.r.o.
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice

Nubia VSP DATA a.s.
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
Tel.: 381 489 801


Zadání reklamace včetně objednání svozu přes web na adrese:
http://services.vspdata.cz/new/
Oukitel Satomar, s.r.o.
Sušilovo nám. 23
areál ZWT, druhé patro
683 01 Rousínov
Tel.: 725 325 271
e-mail: reklamace@satomar.cz
Pelitt Pelitt Group SE
U Vodárny 3032/2a
616 00 Brno
Tel.: 511 205 577
Email: support@pelitt.com
Prestigio F-mobil.cz s.r.o
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Samsung BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Sony ARVATO SERVICES
Osvobození 535
273 03 Stochov
Tel.: 312 560 401 / 312 560 405
E-mail: info.cz@bertelsmann.de
STK F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Vodafone BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz
Xiaomi F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
Zopo F-mobil.cz
Husovo náměstí 147
341 01 Horažďovice
Tel.: 604 444 501
Email: reklamace@f-mobil.cz
ZTE BRITEX - CZ s.r.o
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Tel.: 312 242 416 - 19
Email: mobil@britex.cz

Jak reklamovat

Rádi bychom Vám nabídli tipy, jak snadno a rychle projít procesem reklamace zboží.

Druh zboží

Zboží řadíme do dvou kategorií a to veškeré příslušenství a mobilní telefony s tablety.

Mobilní telefony a tablety:

1) Pro rychlejší vyřízení reklamace, můžete odeslat Váš mobilní telefon s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky) přímo na autorizovaný servis.

2) Reklamaci můžete také zaslat k nám na reklamační oddělení s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky), kde reklamaci zpracujeme a odešleme mobilní telefon na autorizovaný servis za Vás.

Reklamace příslušenství, které bylo součástí balení u mobilního telefonu nebo u tabletu, je nutné zaslat na naší adresu vč. mobilního telefonu či tabletu. Autorizovaný servis zjišťuje, zda není příčinou vady i mobilní telefon, kde může docházet ke ztratu či jinému problému.

 

Samotné příslušenství:

Reklamaci veškerého příslušenství zakoupené samostatně (baterie, sluchátka, kryty, obaly a další příslušenství, které nebylo součástí balení mobilního telefonu nebo tabletu) odešlete s fakturou a naším reklamačním protokolem (ke stažení na konci stránky) na naše reklamační oddělení.

Důležité informace

Zboží před odesláním na reklamaci vždy očistěte. Pokud reklamované zboží nebude čisté, může být naúčtován poplatek za očištění až do výše 100Kč nebo bude zboží vráceno zpět bez reklamace.

K reklamovanému zboží vždy přikládejte vyplněný reklamační protokol, který najdete na konci stránky, a fakturu, kterou jste od nás dostali na email.

Na reklamaci zasílejte samotné zařízení bez SIM karty a příslušenství, které není předmětem reklamace.

Autorizovaný servis neručí za zachování uživatelských dat, individuálních nastavení zákazníka a vyhrazuje si právo vrátit přístroj v původním továrním nastavení.

Reklamační adresy

Seznam s adresou a kontakty na servisy najdete po kliknutí na autorizované servisy.

Naše adresa:

Reklamační oddělení
F-communication s.r.o
Husovo náměstí 147
Horažďovice
341 01

Kontakt

Soubory ke stažení

Reklamační podmínky

obchodní korporace F-communication s.r.o., IČ: 27935736, se sídlem Horažďovice, Husovo náměstí 147, okres Klatovy, PSČ 34101, zapsané pod sp. zn. C 22289 vedená u Krajského soudu v Plzni

I. Preambule

Reklamační podmínky byly zpracovány dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahují se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v zákonné lhůtě  uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady – vadného plnění (dále jen „Reklamace“).

Reklamační podmínky jsou nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek (dále jen „VOP“) prodávajícího, společnosti
F-communication s.r.o.

Každý kupující je povinen se seznámit s těmito reklamačními podmínkami a VOP ještě před uzavřením kupní smlouvy.

 

II. Vymezení pojmů

Prodávající je společnost F-communication s.r.o., IČ 27935736, DIČ CZ27935736, se sídlem Husovo náměstí 147, Horažďovice 341 01, vedená v obchodním rejstříku Krajským soudem v Plzni v oddíle C, vložky 22289 (dále jen „F-mobil“), která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující je zákazník našeho internetového obchodu, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.

Spotřebitel je každý člověk nakupující v našem internetovém obchodu, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s F-mobilem nebo s ním jinak jedná.

 

III. Vady zboží

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

 

IV. Lhůty

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Zákonná lhůta k uplatnění práva z vadného plnění začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem a pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců.

Zákonná lhůta pro uplatnění práva z vadného plnění se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě. V případě výměny Zboží neběží nová lhůta k uplatnění práva kupující, ale tato lhůta se prodlužuje o dobu vyřízení reklamace prodávajícím (od předání zboží kupujícím k reklamaci do doby umožnění kupujícím s novým zbožím nakládat).

 

V. Vyřízení reklamace

Kupující je oprávněn vyžadovat záruční opravu v autorizovaných servisních střediscích.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.

Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství, které je předmětem opravy.

Servisní středisko po řádném vyřízení Reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného zboží.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží. Záruka se nevztahuje na neodbornou montáž náhradních dílů.
LCD + dotyk otestujte před nalepením.

V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.

O přijetí reklamace, stavu přijatého zboží, předpokládaném termínu ukončení, narhovaném způsobu řešení  a ukončení vyřízené reklamace bude F-mobil informovat kupujícího e-mailem.

Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty pracovní den nejblíže následující. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.O ukončení vyřízené reklamace bude F-mobil informovat kupujícího e-mailem.

Kupující má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, spojených s uplatněním oprávněné reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejmenší nutné. Zejména se jedná o poštovné na zaslání reklamace. K těmto nákladům nemusí patřit cesta vozem pro uplatnění reklamace a expresní přepravy a další obdobné. O proplacení nákladů je nutné žádat bez zbytečného odkladu nejdéle však do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění

V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy měla být reklamace provedena, a byla-li provedena později, do jednoho měsíce od vyrozumění o jejím provedení (tj. zpravidla do 60 dnů od data podání reklamace) je F-mobil oprávněn účtovat při výdeji reklamace částku za uskladnění.

Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je Kupující povinen předložit doklad, na základě kterého byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svoji totožnost OP nebo jiným platným průkazem.

Další užitečné informace týkající se reklamací jsou dostupné též na internetových stránkách prodávajícího.

 

 VI. Ostatní

Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.

V případě vrácení zboží ze zápůjčky nebo v rámci 14 denní lhůty je třeba, aby produkt byl ve stejném stavu, jako jsme Vám ho předávali. Produkt musí být řádně zabalen, očištěn, inicializován do továrního nastavení a dodán spolu s kompletním balením.

Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.

Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.

 

VII. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 11. července 2016 Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace